Ikke kom og si at du ikke gleder deg til dette?

YES! Endelig har det blitt presentert mer og jeg gleder meg som et lite barn venter på at julenissen skal komme med gaver. Dette blir så bra. Kun et problem, døgnet begynner å ha for lite timer til å kunne nyte alle disse spillene som dukker opp utover høsten. 

I dag har den finske utvikleren Colossal Order publisert et nytt klipp fra deres kommende tilleggspakke After Dark til deres herlige bybyggespill Cities Skylines. Jeg elsker spillet og bruker tid på å bygge min drømmeby. 

Tilleggspakken blir delvis gratis samt at noe må du betale for om du vil ha det med i dine kommende byer. Den 24. september lanseres pakken og jeg som du har fått med deg så gleder jeg meg som bare det. 

Liker du slike bybyggespill og hvilket synes du er best? Bruker du å kjøpe tilleggspakkerDLC-er til spill?

#citiesskylines #colossalorders #paradoxinteractive #paradox #bybyggespill #citybuildergame #citybuildinggame #pcgamer #pcgaming #pc #gamer #gaming #lovegaming #gammernsgamerkanal #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony #city 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top