Endelig! RTS-spillet Act of Aggression sprenger seg frem!

Endelig! Et spill jeg har ventet lenge på er uten tvil Act of Aggression. Jeg har siden Dune II vært enormt hekta på RTS-spill hvor hovedmålet er å bygge opp en stor hær for så å angripe fienden. Jeg har opplevd klassiskespill som blant annet Command & Conquer, Ground Controll, Age of Empires, The Settlers med flere. Dette er spill som har klistret seg godt inn i mitt spillhjerte og som den dag i dag betyr utrolig mye. 

Et spill som nylig ble lansert og som jeg altså har ventet på er Eugen Systems Act of Aggression og som fortsetter i samme fotspor som blant annet Westwood og deres Command & Conquer-serie. Målet er å bygge opp en stor hær for så å gå til angrep på fienden. Jeg har lagd flere klipp av dette spillet som jeg på min Youtube-kanal kommer til å presentere i tur og orden. 

Liker du RTS-spill og hvilke spill i denne sjangeren har betydd mest for deg?

Her er i alle fall første episode. Velbekomme!

#actofaggression #rts #realtimestrategy #eugensystems #panvision #gammernsgamerkanal #spillersunt #pcgamer #pcgaming #lovegaming #gamer #gaming #wargame #strategicwar #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top