Destiny frister med mer spennende innhold!

 

Først vil jeg si at jeg ønsker det meget populære actionspillet Destiny til PC. Vet ikke hvor mange ganger jeg har ønsket meg det, men det begynner å bli noen. Jeg er en gamer som er delvis fastlåst til å bruke mus og tastatur. Det vil si, om jeg spiller med en gamepad så blir det samme som å lære en hest å klatre i stige. Det går ikke så veldig bra selv om jeg delvis kommer meg fremover i spillene.  

Destiny er et actionspekket spill som fenger fra første sekund. Gjennom å velge deg en karakter, er det bare å kaste deg ut i det og kjempe med nebb og klør. Fienden er oppfinnsom og det gjelder å være parat til å ta imot angrepene etter hvert som de dukker opp. Destiny ble blant annet lansert til Playstation 4 og Xbox One i september i fjor. Det ble fort veldig populært og solgte godt. Faktisk solgte det til 3 milliarder korner allerede den første dagen. Det sier litt over hvor etterlengtet det var. Bungie er som du kanskje også vet kjent for sine Halo-spill og gjennom dette gjort seg veldig godt bemerket av oss spillentusiaster.

er det altså ikke mange dagene til en ny tilleggspakke ser dagens lys. Det er mange som venter spent på at 15. september skal komme og tilleggspakken lansert. The Taken King er tittelen på denne enorme tilleggspakken og som kommer til å gi deg mange, mange titalls timer med god underholdning igjen. Om du ennå ikke har gjennomført Destiny, så lukk øynene de nærmeste linjene. For om du har gjennomført spillet, så vet du at du tok rotta på Crota i et stort slag i slutten av spillet. Tilleggspakken The Taken King begynner med at Crotas far, nemlig Oryx, kontrollerer en brigade av Taken Warriors. Disse slagkraftige fiender stammer fra solsystemet, The Cabal, The Vex og The Hivel. Det er her tilleggspakken starter og hvor den nye rasen vil hevne seg på deg etter Crotas død. 

Med i denne tilleggspakken får du nye egenskaper, nye valgbare karakterer, nye kampanjer og sist men ikke minst nye aktiviteter og belønninger. Hva mer kan vi ønske oss? 

Etter alt å dømme kommer denne tilleggspakken virkelig til å gi oss mer etterlengtet innhold og jeg gleder meg sykt mye til å se hva vi får servert. Jeg venter spent, gjør du?

#destiny #destinythetakenking #activision #bungie #actiongame #fps #firstpersonshooter #dlc #update #ps4 #xboxone #konsollgamer #consolegamer #lovegaming #spillersunt #gaming #gamer #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

//

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top