Vinn denne superfete premien!

Jeg elsker konkurranser og på min Youtube-kanal vil det i tiden fremover bli mange unike konkurranser. Akkurat nå er jeg litt hårete og kjører på litt av et longshot, men man vet jo aldri da og så får en se om det blir en fet konkurranse med denne utrolig unike premien. I alle fall, den dagen jeg når 1000 abonnenter kommer jeg til å kjøre en konkurranse hvor du kan vinne et Tron samlesett med mus og musmatte. Det spesielle er at det ikke finnes mange av disse i verdenssammenheng og gjør denne premien utrolig unik for samlere. 

Det er Razer som er produsent og som står bak dette sette som hyller filmen Tron. 

I alle fall, den dagen Youtube-kanalen får 1000 abonnenter så blir det en konkurranse med denne premien. Som om ikke det er nok, det vil også bli vilkårlig bli delt ut en rekke unike t-skjorter til de som følger kanalen. Gleder meg sykt til dette. Så nå blir det spennende å se om det skjer i morgen eller om det skjer om ett år. Det blir spennende å se.

Her er klippet som presenterer denne unike, fete premien som er sponset av Disney

#tron #razer #disney #competition #prize #contest #konkurranse #vinn #youtuber #gammernsgamerkanal #pcgamer #gamer #lovegaming #spillersunt #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top