Nattens helt på tokt igjen! Jeg spiller Batman: Arkham Knight!

Så var dagen kommet og Batman: Arkham Knight er klar for PC. Etter en mindre vellykket lansering er endelig spillet jeg har ventet på endelig her. Utvikleren Rocksteady er unike når det kommer til Batman-spill og jeg kan med en gang si at de foreløpig IKKE har skuffet meg. Utrolig masse action, eksplosjoner, dødsfet Batmobil og sist men ikke minst det å kunne gli i luften fra tak til tak er noe av det råeste jeg har prøvd. Batman-spillet lever så definitivt opp til forventningene både innholdsmessig og sist men ikke minst grafisk. Helt rått.

I alle fall, her er første episode av Batman: Arkham Knight og jeg kan ærlig innrømme at jeg er i syvende himmel. Mer klipp kommer, det lover jeg.

PS! Har ikke helt fått dreisen på kontrollene…

#batmanarkhamknight #batman #warnerbrosinteractive #rocksteady #gammernsgamerkanal #youtuber #pcgamer #pcgame #pcgaming #pc #lovegaming #gaming #gamer #actiongame #goodgame #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #logitech #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top