Er evig takknemlig!

Man kan være takknemlig for så mye og jeg er en person som lett blir takknemlig for det jeg opplever. Slik har jeg alltid vært. Dagen i dag har på mange måter vært veldig spesiell. For i dag har jeg bursdag og selv om årene løper på seg, så føler jeg meg ung til sinns. Det takket være de i rundt meg samt min store lidenskap til gaming. 

I alle fall, hittil i dag har jeg mottatt enormt mange hilsninger på min dag og jeg er utrolig takknemlig for det. Min datter som går Medie og kommunikasjon har lagd et utrolig herlig bursdagskort som jeg bare må presentere for dere. Det digitale bursdagskortet er rett og slett rått. Hun har klart å fange essensen i mine interesser og det gjør at jeg er utrolig imponert. Tusen hjertelig takk Silje for dette herlige kortet. Du er unik og utrolig flink som kommer til å nå langt med dine egenskaper. 

Tusen hjertelig takk til alle dere andre som har gitt meg oppmerksomhet på dagen min. Det er ikke farlig å ha bursdag når en hel verden får det med seg. Jeg er dere evig takknemlig!

#bursdag #digitaltbursdagskort #gamer #gratulasjoner #happybirthday #pcgamer #lovegaming #gammernsgamerkanal #spillersunt #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top