FIFA 16-turnering, fotball-quiz og spill spillet på 4K 78-tommer Samsung-TV!

Elkjøp Lørenskog kjører skikkelig på stortromma i sammenheng med lanseringen av det kommende FIFA 16 i dag 24. september. På lørdag er det duket for litt av en fotballdag hvor både ung som gammel er invitert inn til Elkjøp Lørenskog og delta i FIFA 16 turnering, fotball-quiz, spille på en 4K 78-tommer Samsung-TV (110 000 kroner). Som om ikke det er nok, så er hele inngangspartiet i butikken dekkes med gress samt at elitespillere fra Lillestrøm (LSK) vil dukke opp og kaste glans over arrangementet samt selvsagt signere

Om du føler dette virker veldig interessant, så er det bare å møte opp på Elkjøp Lørenskog førstkommende lørdag kl. 10:30 (da starter turneringen med FIFA 16) og rundt kl. 13:00 signerer spillere fra LSK. 

Spill er sunt anbefaler FIFA 16 som et spill for hele familien. 

Høres ikke spennende og innholdsrikt ut så vet ikke jeg. I alle fall, hadde jeg bodd i nærheten så hadde jeg definitivt tatt turen. Gjør du?

#fifa16 #ea #electronicarts #elkjøp #elkjøplørenskog #turnering #quiz #event #møtopp #signering #lsk #lillestrøm #fotball #football #arrangement 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top