Er det mulig? Lykkerus!

Jepp, det er mye bra man opplever om dagen og det på flere fronter. En av tingene som jeg virkelig gleder meg til er å avsløre min nye arbeidsgiver og hva jeg skal jobbe med. Om ikke så altfor lenge kan jeg faktisk det og det skal bli en glede å dele dette med deg. 

Det andre som gir meg en skikkelig lykkerus er at jeg på min egen lille Youtube-kanal har pr. i dag 279 abonnenter (subs) og det er jeg ufattelig takknemlig for. At jeg som oldis og gammel gamer klarer å få så mange til å bli interessert i kanalen min er utrolig. Selv om jeg egentlig ikke hadde noe direkte mål, så må jeg si at jeg blir glad for hver abonnent som kaster seg inn på Gammerns Gamerkanal. Det varmer en gammel skrott. 

denne kanalen finner du IKKE “tradisjonelle” spill som Minecraft, CS:GO eller de spill de fleste Youtubere i dag spiller. Jeg presenterer spill som Mad Max, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Batman Arkham Knight, Cities Skylines: After Dark, Middle-Earth: Shadow of Mordor, DiRT Rally, Train Fever, Battlefield 4, Kholat bare for å nevne noen.

I tillegg til spillklipp, kjører jeg også konkurranser, unboxing samt presentasjon av ting som opptar meg i spillverden. Etter hvert blir det også deler fra Spill er sunt og hvor jeg retter meg direkte til foreldre for å få de til å forstå viktigheten med å spille spill, selvsagt innenfor de rammer hver enkelt familie har satt.

Håper du synes dette høres interessant ut og har du ennå ikke abonnert på Youtube-kanalen min, så er du hjertelig velkommen til det. Jeg blir som sagt happy for hver abonnent som kommer innpå min lille, usminkede kanal hvor jeg inn i mellom driter på draget, men det gjør ingenting og er noe av sjarmen med kanalen min.

Banneret er lagd av Marcus Langnes!

#youtuber #gammernsgamerkanal #lovegaming #gammelgamer #spillersunt #pcgamer #pcgaming #gamer #gaming #subscribers #abonnenter #gamersparadise #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top