Ny intro og outro! Rett og slett herlig og være meg!

Først som sist må jeg si at jeg prøver å pleie youtube-kanalen min godt. For å få til det er jeg så bortskjemt med å ha utrolig snille venner og bekjentskaper. Dette medfører jeg jeg plutselig som lyn i fra klar himmel får tilsendt den ene fete tingen etter den andre. I løpet av min tid på Youtube har jeg mottatt bannere, headere, thumbnails og sist men ikke minst introer og outroer. 

søndag var en slik dag og jeg var så heldig å motta både intro og outro. Mesteren bak er ingen ringere enn Johan Klingan Klingborg som er kjent fra den svenske klanen Team ProPain. De har i årevis gitt oss den ene fete Minecraft kreasjonen etter den andre og hvor jeg selv har blitt mektig imponert. 

Om du ønsker å bli imponert så ta turen innom deres Youtube-kanal og se alt det herlige det har lagd -> Team ProPain!

Her er i alle fall Gammerns Gamerkanal sin nye intro og outro. Hva synes du?

 

YB0pMWysMq0

#intro #outro #teampropain #youtuber #gammernsgamerkanal #gamer #pcgamer #lovegaming #gaming4life #spillersunt #healthygaming #norwegiangamer #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ny intro og outro! Rett og slett herlig og være meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top