Tenker du fortsatt lurer på hva min nye arbeidsgiver blir…

I den siste tiden har jeg fått utrolig mange meldinger både på mobilen, facebook og andre sosiale medier. Spørsmålet har vært, hva skal du jobbe med i tiden som kommer? Like etter at jeg var ferdig i Gamereactor haglet det inn med selskaper og som gjerne ville ha en prat om fremtiden og mulig jobb for dem. Nå har det gått en liten stund og fortsatt er det selskaper som tar kontakt med meg noe jeg selvsagt synes er moro. Gjennom mine mange år i Gamereactor har jeg fått en meget godt kontaktflate til gaming-Norge/annonse-Norge. Jeg har kontakter over hele verden i gamingsammenheng og disse kontaktene er jeg takknemlig for å ha og som nå kan komme til nytte igjen i mine snart nye jobb.  

har det seg slik at jeg har satt av mitt hjerte til et stort kommende prosjekt med et stort Nordisk medieselskap og som selvsagt også er store i Norge. Her er det selvsagt snakk om et prosjekt i en gamers øyne. Et prosjekt som forhåpentligvis skal opp å gå like før jul. I alle fall er det planen og som vi sikter til. Her vil jeg få en viktig rolle og hvor jeg har brukt litt fritid på å designe. Det vil si, det blir et prosjekt som er unik i norsk sammenheng og som jeg har veldig stor tro på. Jeg har opp igjennom mine mange år i Gamereactor fått stor erfaring i hva lesere og brukere er ute etter og nettopp dette er noe vi har strekt oss langt etter. Derfor gleder jeg meg til den dagen jeg kan avsløre hva det er og lanseres prosjektet for alle Norges spillentusiaster og pro gamere.

Inntil videre så går det fremover og jeg er fokusert mot dette store prosjektet som virkelig kan sørge for et aldri så lite jordskjelv i gamermiljøene i Norge. Jeg gleder meg til å kunne jobbe videre med gaming og noe jeg lever og ånder for både som gamer selv og sist men ikke minst spillpappa hvor mine barn også er gode gamere. De har vokst opp med grenser og rammer som passer inn hos oss uten at det har gått i bekostningen av harmonien i familien. Jeg tror at det ikke går lange tiden før jeg kan avsløre hvem jeg skal jobbe for og om ikke altfor lenge kan jeg også avsløre hva jeg skal jobbe med i årene som kommer. Gaming-Norge skal fortsatt få slite med meg og jeg skal gjøre mitt beste for å fremme gaming som en viktig del av livet vårt på en positiv måte i tiden som kommer.

Gaming 4 life <3

Stay tuned for more…

En konsentrert Bernt…

#gamer #progamer #spillersunt #youtuber #gammernsgamerkanal #lovegaming #pcgamer #konsollgamer #gammelgamer #spillpappa #gamerdad #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony #foredragsholder 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top