Velkommen skal du være!

Å si at jeg ikke er en aktiv gamer på mange fronter er som å banne i kirken. Jeg har et stort engasjement når det kommer til gaming i mange former. Dette engasjementet prøver jeg å dele med andre og gjennom å vise min spillglede både alene og sammen med familie og venner. Er det noe jeg synes er moro så er det å skape nye ting i gamingmiljøet, arrangere events, kjøre konkurranser og samle gamere rundt omkring om det er i Norge, Sverige, Norden eller verden for den saks skyld. 

Er det et spill jeg virkelig liker å spille så er det Cities Skylines. Dette er et sykt godt spill takket være utvikleren Colossal Order, spillutgiveren Paradox Interactive og sist men ikke minst alle moddere av spillet. Så skal vi heller ikke glemme alle de som spiller spillet og som deler sine erfaringer med oss andre likesinnede. Dette gjør Cities Skylines til noe unikt og stort som for meg betyr utrolig mye. Det beste med spillet er at det passer alle aldre om du er ung eller gammel. Det er kreativt, lærerikt og sist men ikke minst underholdende. Du kan bruke time etter time å bygge din perfekte by, tettsted eller metropol. Alt er opp til deg. Det er du som er sjefen. 

I denne sammenheng med min store lidenskap til dette spillet har jeg lagd en gruppe på facebook som heter Cities Skylines Scandinavia. Dette skal være en gruppe for alle oss i Skandinavia eller som har røtter til Skandinavia som spiller Cities Skylines. Her er målet at vi skal dele våre erfaringer, opplevelser, bilder, filmklipp pluss masse annet. Vi skal samles, hjelpe hverandre om det er noen som trenger hjelp. Cities Skylines kan dessverre ikke spiller online slik man f.eks. kunne med SimCity (2013), men vi håper en gang i fremtiden av det vil kunne la seg gjøre, i alle fall til en viss grad hvor man kan samarbeide om å dele resurser, gaver, penger med mer. Så får en bruke Youtube og denne gruppen med å dele bilder og filmklipp slik at vi får et besøk til byene som vi har bygd. 

Jeg håper at dere som nå spiller Cities Skylines synes dette høres interessant ut og at dere ønsker å joine denne gruppen for Skandinaviske Cities Skylines-spillere. Det vil være mulig å skrive på sitt eget språk og engelsk om man føler for det. 

Håper så mange som mulig nå melder seg inn i gruppen slik at vi kan få en aktiv og spennende gruppe på facebook. 

HER FINNER DU CITIES SKYLINES SCANDINAVIA PÅ FACEBOOK!

Om du også ønsker å bli del av en internasjonal gruppe for Cities Skylines på facebook, så anbefaler jeg deg å melde deg inn her -> SkylinesNation!

Velkommen skal du være til begge grupper! 

#citiesskylines #citiesskylinesafterdark #paradoxinteractive #colossalorder #facebook #facebookgroup #scandinavia #scandinavian #citiesskylinescandinavia #pcgamer #pcgaming #spillersunt #lovegaming #pcgame #gamer #gaming #gamersparadise #gaming4life #gamerdad #spillpappa #norwegiangamer #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top