Team ProPain har gjort det igjen!

Vennene mine i den svenske storklanen Team ProPain har virkelig slått på stortromma denne gangen. Du vet sikkert at dette året er Star Wars-året nummer 1. For ikke bare kommer det en flunkende ny film, men den svenske utvikleren DICE kommer også med Star Wars Battlefront og Disney Infinity 3.0 satset på Star Wars med masse figurer fra Star Wars Rebels. 

I denne sammenhengen har Team ProPain jobbet beinhardt og lagd sitt eget Star Wars univers i Minecraft. Etter å ha sett hva de har brukt tiden sin på så er jeg mektig imponert over det de har fått til og følte jeg måtte skrive om deres bragd. Helt utrolig! 

You are best TeamProPain!

#starwars #teampropain #minecraft #youtube #creative #norwegiangamer #norwegianyoutuber #gammernsgamerkanal #youtuber #norwegian #gamer #pcgamer #pcgaming #gamersparadise #gaming4life #lovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top