Jul

De perfekte julegavene!

Det er nok mange foreldre, tanter og onkler som i disse tider begynner å tenke på julegaver og hva man skal handle inn til sine håpefulle. Å få tak i de perfekte julegavene er søren meg ikke enkelt og krever at man har litt flaks og er flink til å følge med på hva barna sine ønsker. Barn i dag har mange ønsker og det kan være alt fra mobiltelefoner, PCer, nettbrett til snowboard, stilfulle klær, spill og konsoller til leker i forskjellige varianter. 

Slik er det her hjemme også. Når det dukker opp en lekekatalog, så jubles det og videre finkjemmes den etter gaveønsker. Spesielt når det nærmer seg jul brukes det mye tid på lekekatalogene og side etter side saumfares ned til den minste detalj. Derfor er det viktig for oss foreldre å følge med i timen, for om vi gjør det, så blir det mye enklere den dagen vi skal kjøpe den perfekte gaven og i dette tilfellet den perfekte julegaven. 

Jeg har vært så heldig å få lov til å sjekke ut noen riktig så lekre leker. Plutselig våknet barnet i Bernt etter hvert som jeg gjorde meg kjent med disse underholdende Digilekene. 

Da tenker jeg på Digifugler, Digiugler og sist men ikke minst Digidinosaurer. Det spesielle med disse digidyrene er at de kan så mye og gjør så mye i tillegg så underholder de oss på en artig måte. Jeg skal ærlig innrømme at jeg falt litt pladask for Digidinoen. Den var artig den. Jeg fikk en arbeidskompis her på kontoret og som via plystring og blåsing lagde diverse søte brølelyder, beveget på hodet, “finnene” og halen. 

Det beste med disse digidyrene er at de også funker godt sammen. Kjøper f.eks. to av disse, ja så synger de i kor. Bare å kalibrere dem sammen og vips, så har du et kor. Rett og slett genialt. Det beste med dette er prisen, for her blir man ikke ruinert og hvor hvert enkelt digidyr koster fra 100 kroner og oppover. Både fuglen og uglen var også underholdende, men favoritten min ble uten tvil Digidinoen. 

Digifriends består av mange digitale dyr i forskjellige former og fasonger. Det som er likt, er at de kan synge, bevege på seg og underholde slik at barna koser seg. Det er for meg et viktig poeng når jeg skal kjøpe gaver. Er det noe som ikke er moro, så er det om man har kjøpt en gave og man ser at gaven aldri blir brukt. Da føler man at man har bommet godt. Derfor er det viktig å følge med og se hva barna ønsker. 

Nedenfor får du en presentasjon av disse lekene og jeg kan ikke annet enn å si at jeg anbefaler deg å kjøpe disse underholdende digitale dyrene. Dyrene passer godt fra alder 3-4 år og oppover til rundt 10 år samt for en gamling som meg som savner selskap på kontoret. Vær forsiktig med disse dyrene. Selv om mine digidyr har fått litt juling  med noen knall og fall her på kontoret, så holder de fortsatt koken.  

Det er Silverlit som står bak digidyrene og du kan få kjøpt de hvor leker selges.

#digifriends #digidinosaur #digiowls #digibirds #silverlit #julegave #julegaveønsker #julegaver #gave #gaver #ønsker #leker #digitaleleker #berntsunboxing #youtuber #gammernsgamerkanal #anbefales #jul 

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top