Dette spillet venter jeg med stor spenning på!

Sensible Soccer er for meg en stor klassiker. Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har med det spillet, men det er mange. Jeg og min vennegjeng hadde mang en turnering både til jul og om sommeren. Til jul var det marsipangris til vinneren. Om sommeren pågikk turneringen flere uker i strekk og hvor vi kåret en vinner rundt tiden skolen startet. 

Det unike med Sensible Soccer var spillbarheten, kameravinkelen og sist men ikke minst rushet du opplevde med dine spillere. Alt sammen var sydd sammen til å bli et eksplosivt fotballspill som jeg og mine mange venner likte godt. 

ser det søren meg ut til at jeg skal få oppleve Sensible…ehh…Sociable Soccer. Det vil si, mannen bak Sensible Soccer er i gang med Sociable Soccer som ligner på en prikk Sensible Soccer. For å si det slik, jeg er i ekstase og spesielt etter å ha sett dette klippet nedenfor. Skal være ærlig å si at frysningene presset på og følte jeg var tilbake til ungdommen med Sensible Soccer. 

Jon Hare er også kjent for storspill som Cannon Fodder og sist men ikke minst Wizball. Herlige spill det også. Nå pågår et kickstarterprogram for spillet og ønsker du å se dette spillet i live, så hiv deg i rundt og bli med. 

Her er i alle fall klippet som har fått hårene til å reise seg på kroppen. Minnene har strømmet på fra tiden jeg og mine venner spilte Sensible Soccer. Synes du dette ser bra ut eller er det FIFA-serien som gjelder?

#sociablesoccer #sensiblesoccer #amiga #jonhare #fotball #soccer #fotballspill #soccergame 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Dette spillet venter jeg med stor spenning på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top