BondeLAN 2016 nærmer seg!

Yes, noen av dere vet det kanskje, mens noen av dere vet det ikke. Jeg har faktisk vært en del av Nord-Trøndelags største og eldste dataparty i mange år nå. Å arrangere spillevents er noe jeg elsker og da har selvsagt BondeLAN fått en viktig plass i mitt spillhjerte. Det unike med BondeLAN er ikke størrelsen, men innholdet og hvordan vi år etter år har klart å samle gamere fra hele landet til den knøttlille plassen her på Snåsa

I vinterferien neste år er det klart for en ny runde med BondeLAN og datoen du med en gang kan merke av i kalenderen er 23. til 27. februar neste år. Da åpnes dørene igjen for n’te gang og hvor vi her i BondeLAN har som mål å underholde dere mange gamere. Selv kommer jeg til å kjøre flere konkurranser, holde foredraget Spill er sunt samt være en del av det på best mulig måte. 

BondeLAN er et arrangement som er unikt og skal gi deg som kommer underholdning, spenning og sist men ikke minst også det sosiale hvor du har mulighet til å bli kjent med nye venner. Spesielt sistnevnte er noe som vi føler det er viktig og tenke på, spesielt med foreldre som er negative til blant annet datapartyer, så er dette en arena hvor man treffer mange og det skal ikke mye til for å få nye venner. 

Gaming er sosialt, veldig sosialt og hvor jeg selv har fått mange nye venner om det er via datapartyer, via klan-grupper eller spillevents. 

BondeLAN er altså stedet hvor man kan møte nye venner og hvor man kan knytte bånd videre i gamingen. I alle fall, gjør deg klar til nok et nytt BondeLAN 23. til 27. februar 2016

Deltar du på datapartyer? 

BondeLAN – Game on!

#bondelan #dataparty #nordtrøndelag #snåsa #lanparty #sosialt #konkurranser #spillersunt #størst #eldst #nte #qpad #snåsaevents 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “BondeLAN 2016 nærmer seg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top