Battlefield 4 – La meg få presentere Dragon Valley

Alle som kjenner meg vet at jeg er stor fan av Battlefield-serien og har brukt på tusenvis av timer med denne populære spillserien. Spesielt Battlefield 2 fikk en spesiell plass i mitt gamerhjerte som det aller første spillet jeg spilte online sammen med andre. Samtidig som spillet ble lansert meldte jeg meg inn i klanen Trønderbataljonen. Faktisk har jeg vært med i store turneringer hvor jeg da spilte som sniper. 

Siden den gang har det kommer mange Battlefield-spill og som jeg selvsagt også har brukt en god del tid på, men når jeg tenker tilbake så banker faktisk gamerhjertet mitt hardest for nettopp Battlefield 2. 

Det var mange kart i Battlefield 2 som jeg likte godt og et av de var blant annet Dragon Valley. Dette var et langt brett med flere baser man måtte ta kontroll på mens fienden gjøre alt for å holde oss unna. Dragon Valley var også utfordrende og hadde forholdsvis lange avstander mellom basene. 

har Dragon Valley blitt pusset opp og lagt inn i kartsamlingen til Battlefield 4 og ja, jeg er imponert over hva utvikleren har fått til. Grafikken, detaljene, stemningen sørger for at jeg er i syvende himmel med dette brettet. Det er rett og slett dødsherlig. Men når sant skal sies, så virker kartet mindre enn originalen, men foruten det koser jeg meg gløgg ihjel. 

I klippet nedenfor presenterer jeg kartet i sin helhet og der får du med dine egne øyne se hvordan Dragon Valley er. Kartet kan lastes ned fra Origin og er gratis. 

Hvilket av Battlefield-spillene liker du best og hvorfor? 

#dragonvalley #battlefield2 #battlefield4 #mimretid #battlefield #dice #electronicarts #youtuber #gammernsgamerkanal #pcgamer #goodgame #trønderbataljonen #klanspilling #klan 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top