Navneendring til SpillPappa!


Jepp, du leste riktig, men jeg skal ærlig innrømme at det sitter langt inne og spesielt gjøre så drastiske tiltak som det jeg gjør nå. Forandringene skjer ikke på grunn av at jeg ikke liker navnet på kanalen min, men heller mer at navnet skal beskrive den jeg er. For mange av dere vet jo at jeg er pappa til fire søte barn og som også er gamere på sitt eget vis. Er det noe jeg liker svært godt så er det å game sammen med barna. Om det er Mario Kart 8, Disney Infinity, Fifa 16, Battlefield, CS:GO eller hva det måtte være. Selvsagt spiller jeg sammen med barna i de spill som er tilpasset alderen deres om det skulle være noe tvil i det.
 

hva skulle da navnet på kanalen min bli? Jeg gikk lenge og grublet. Å finne et catchy navn på kanalen er søren meg ikke enkelt, men foreløpig har jeg endt opp med SpillPappa og føler navnet beskriver meg som gamer og som også gamer sammen med barna.
 

Min gode venn Marcus Langnes aka Sprællex ville gjerne bidra til navneendringen og i den forbindelse har han lagd en helt ny banner til kanalen. Det kommer også selvsagt en ny intro og outro, men den tid den glede. Tusen hjertelig takk Marcus!

Samtidig som Marcus lagde banneret, gjorde han opptak av det og det opptaket kan du se nedenfor.

Hva synes dere om banneret og hva synes dere til navnet som da blir SpillPappa?

#youtuber #gammernsgamerkanal #spillpappa #marcuslangnes #banner #grafikkendring #youtube 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Navneendring til SpillPappa!

  1. Tja, synes ikke det var noe galt med det gamle navnet, men det funker med SpillPappa og, det er jo tross alt en sånn du er 😉

  2. Synes fellesnevneren med det du “er,” ikke er langt fra det bokelskere og lesehester gjør. De leser bøker for seg selv, men gjerne også med barna sine. Da i riktig alders kategori. Tilhører nok heller gamer-versonen av voksne selv…. Min bestemor har også spilt Gamboy. Så å si slitt ut 3😀👍🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top