Nytt navn, ny grafikk og ny intro!

For ikke mange dagene siden byttet jeg navn på Youtube-kanalen min fra Gammerns Gamerkanal til SpillPappa. Jeg følte det var på tide å få et navn som beskrev meg og da som en spillpappa som liker å spille sammen med mine barn. Men gammel mann er jeg også, i alle fall i barnas øyne som gjerne kaller med fossil og gamlingen. så da får det bli gamle spillpappa…

Jeg er omkranset av mange gode venner og mange meget så snille venner. Tidligere lagde min gode venn Marcus Langnes en ny banner for kanalen min og nå har søren meg min venn Johan Klingan Klingberg (Team ProPain) lagd flere fete bannere og sist men ikke minst flere introer til Youtube-kanalen min. Jeg er beæret over dette og sender i vei en stooor takk til Johan for dette her. Du er unik min venn! 

Her er bannerne som jeg kommer til å bytte litt i mellom i tillegg til banneret Marcus lagde til meg. Jeg er av typen forandring fryder og liker å bytte litt på ting som jeg synes er bra. 

Hvilken likte du best? 

Tusen hjertelig takk til Johan Klingan Klingberg! 

I morgen kommer jeg til å presentere introen(e) og outroen for dere. 

#spillpappa #youtuber #pappa #spill #gamer #youtubekanal 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Nytt navn, ny grafikk og ny intro!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top