Jeg er frelst! Snakk om et sjarmerende spill!

Det er ikke alt jeg klarer å fange opp og inn i mellom kan jeg innrømme at jeg er litt treg! Ikke bare litt, men veldig treg. I alle fall, i dag fant jeg frem frem til et spill jeg synes ser ufattelig sjarmerende, koselig, utfordrende ut og et spill jeg gleder meg sykt til når det lanseres 9. februar til PS4, Xbox One og PC.
 

At en så søt liten garnkrabat kan fange meg så innmari er ikke til å tro, men ja, jeg er fortapt i Unravel. Er det noe jeg liker så er det spill med puzzles og det får du masse av i dette spillet. Visste du at spillet blir lagd av en svensk utvikler? Utvikleren heter Coldwood Interactive og holder til i Umeå. De har virkelig lagt hodene sine i bløtt og kommer her med et spill som oser av sjarm og spillglede.

Jeg vil ha spillet nå! Du kan være trygg på at jeg vil legge ut videoklipp med let’s play på min youtube-kanal med dette spillet når den tid kommer.

Hva synes du om spillet? Ser det bra ut?

#unravel #coldwoodinteractive #electronicarts #ea #pcgamer #youtuber #spillpappa #gamer #sjarmerende #utfordrende 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jeg er frelst! Snakk om et sjarmerende spill!

  1. Er et av spillene jeg skal ha til min PS4 og sitte med katt på fanget og leke med garn på skjermen føles helt passende ut for meg 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top