Vinn 30 000 blanke norske kroner!

Reklame:

Det er ikke hva som helst som skal gjennomføres for å vinne disse pengene. Nei, dette er premiepotten i Turtle Beach CS:GO 5v5-compoen og for å vinne disse pengene må du altså vinne compoen på BondeLAN. Det blir ikke enkelt og tradisjonen tro bruker det å dukke opp flere kjente CS-klaner til dette datapartyet som går av stabelen på Snåsa i vinterferien. Datoen det hele skjer er 23. til 27. februar og selvsagt gleder vi oss til at Snåsa flommes over av gamere fra hele Norges land.

I løpet av datapartyet skal det kjøres mange compoer og her skal undertegnede også være litt delaktig. Selv skal jeg blant annet kjøre diverse konkurranser på nettbrett og mobil hvor man selvsagt kan vinne fete premier. Jeg gleder meg som et lite barn til det og i fjor ble blant annet Flappy bird-konkurransen veldig populær.

Hva det blir i år vil jeg ikke avsløre her, men kommer tilbake til det etter hvert. Jeg har vært med å arrangere BondeLAN i mange år nå og har blitt en fin tradisjon. Mange flinke folk er med og hjelper til for å få det hele i havn noe jeg er utrolig takknemlig for. 

Kommer du på BondeLAN? 

 

#bondelan #cdgo #compo #konkurranse #vinn #pengepremie #snåsa #dataparty #lan

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top