I morgen får vi høre mer om det kommende snøfallet!

Det knytter seg stor spenning til det kommende snøfallet og hvordan innbyggerne vil ta det. Fra den 18. februar er det meldt om store mengder snø og fremkommeligheten kommer til å bli veldig vanskelig. I morgen, onsdag 10 februar kl. 17:00 kommer vi til å få høre litt om hvordan det blir. Da vil Paradox presentere via en stream på twitch de forskjellige nye mulighetene i den kommende tilleggspakken Snowfall for Cities Skylines.

Da vil vi også få se og høre hvordan Snowfall tar seg ut og jeg kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg stort til det.

Endelig skal mine innbyggere få oppleve vær og vind. Det skal bli spennende og se hvordan de takler det og hvordan landskapet blir seende ut med et hvitt fint teppe av snø.

Som om ikke det er nok, i morgen får vi også høre om de mange moddermulighetene som vil komme med neste tilleggspakke. Om du ønsker et kart som ligner mars, så kan du faktisk få lagd det. Bildet nedenfor presentere nettopp sistnevnte.

Ønsker du å lese mer om streamen, så kan du gjøre det HER.

 

Gleder du deg til Snowfall for Cities Skylines?

#citiesskylines #colossalorder #paradoxinteractive #twitch #stream #pcgame #dlc #tilleggspakke #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top