BondeLAN ønsker deg velkommen til Snåsa

Med eller uten Snåsamannen så ønsker gjengen i BondeLAN deg velkommen til et nytt dataparty i vinterferien. En helt ny video er lagd for anledningen og denne kan du se nedenfor. Det unike med BondeLAN er at vi har holdt på i mange, mange år nå og bygd opp et kjent varemerke. BondeLAN er Nord-Trøndelags største dataparty og samler flere hunder gamere i vinterferien. 
 

Jeg er også en del av BondeLAN og skal fra 23. til 27 februar kjøre flere compoer på Sony mobil og nettbrett. Kanskje tar jeg med meg Wii U-en og klunker til med en Mario Kart 8-turnering. Det hadde vært kronen på verket og et spill som jeg selv elsker. Jeg har mange fine premier å dele ut gjennom disse compoene.
 

I dag er det akkurat en uke til BondeLAN åpner dørene og jeg slenger opp denne åpningsvideoen.

Velkommen til Snåsa og BondeLAN vinterferien 23. til 27. februar!

 

#bondelan #video #velkommen #compoer #vinterferien #nyheter #spillmagasinet #spmgno #spmg 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top