Den femte bølgen!

At ting går under radaren min og som jeg ikke oppdager hender dessverre. Nå har jeg nylig oppdaget en film som for meg ser spennende ut og spesielt med tanke på at jeg er stor fan av katastrofefilmer. En film som virkelig har gått under radaren min, men som jeg i siste liten fanget opp er The 5th Wave. En film hvor aliens tar over jorden i bølger og sørger for en apokalyptisk tid for menneskeheten hvor overlevelse er hovedfokus.
 

Selv om det er blitt lagd en god del slike filmer må jeg si den traff et lite ømt punkt i filmhjertet mitt og da tenker jeg spesielt på de mange spesialeffektene som er med. Okei, jeg elsker spesialeffekter og for å nevne noen av mine storfilmer så har jeg Armageddon, Titanic, Avatar, 2012, Gravity, The Day After Tomorrow, Independence Day, Pearl Harbour, The Abyss bare for å nevne noen.
 

nå har jeg altså fått øynene oppe for filmen The 5th Wave og må få sett den filmen. 
 

Er du fan av katastrofefilmer? Hvilke katastrofefilmer er dine favoritter? Ser The 5th Wave spennende ut? 
 

#film #kino #the5thwave #gamer #spill #gaming #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Den femte bølgen!

  1. Armageddon er faktisk en av mine favoritter. Jeg er litt usikker på hvorfor denne gamle saken fortsatt er min favoritt, men den er nå det. Jeg skylder på musikken og gale mennesker man blir glad i 🙂 Har hørt om filmen her og, gleder meg til å se den 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top