Yes! Da blir det å gjøre seg klar til The Gathering 2016!


 

The Gathering 2016 nærmer seg med stormskritt. Fra 23. til 27. mars. arrangeres årets største dataparty i Norge og hvor jeg nå har blitt en del av. Jeg skal i vei med foredraget mitt Spill er sunt og blir en del av opplegget “Bruk hue” som tar for seg digital mobbing. Dette er en viktig sak og noe jeg selv brenner for. For å være helt ærlig så er jeg litt skjelven etter at jeg fikk melding om å bli en del av The Gathering. 
 

I alle fall, jeg gleder meg stort og skal gjøre hva jeg kan for å presentere Spill er sunt. 
 

Selv om jeg blir å finne på The Gathering vil jeg selvsagt gjøre hva jeg kan for å oppdatere Spillmagasinet og skal også prøve å lage egne reportasjer derfra og hvor jeg intervjuer kjente og ukjente gamere. 
 

Skal du på TG i år?
 

#thegathering2016 #tg16 #spillersunt #foredrag #brukhue #spillmagasinet #thegathering16 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top