Åpningshowet på The Gathering blir unikt

Åpningsshowet på TG i fjor fikk jeg selvsagt med meg og skal ærlig innrømme at jeg koste meg godt med Pegboard Nerds. I år har gjengen bak TG virkelig slått på stortromma når det kommer til åpningsshowet. I år blir det søren meg litt av et opplegg og hvor BroilerAlunaGeorge og Lemaitre sammen med ungdommene i Juniorsymfonikerne kjøre igang dette gedigne datapartyet. Det kommer til å bli sykt mye bra musikk og det beste, her får man en konsertopplevelse totalt utenom det vanlige. For når konserten pågår i Vikingskipet vil hele lokalet, arrangementet og konserten nemlig bli gjenskapt i digitalt format i spillet Minecraft.
 

Er ikke dette unikt så vet ikke jeg og at jeg med Spill er sunt får være med på dette er helt utrolig. Da skal jeg sette meg ned å nyte konserten fra start til slutt. Jeg har aldri vært på en slik konsert før og bare det å få høre spillmusikk spilt er noe jeg gleder meg stort til.
 

er det ikke lenge igjen til årets TG åpner dørene. 23. mars skjer det og jeg er på plass. 
 

Skal du i vei på TG i år og hva gleder du deg mest til med årets TG? 

Bildet tatt fra nettsiden til The Gathering

#tg16 #thegathering2016 #thegathering #spillersunt #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top