Intervju av NRK Radio med Spill er sunt på TG


 

I dag startet dagen tidlig og egentlig burde jeg kanskje sovet utpå litt med tanke på at jeg om ikke så mange timene skal kjøre nedover til Hamar og The Gathering. Før jeg rakk å kaste innpå en liten frokost, ble jeg intervjuet av NRK Hedmark angående mitt foredrag Spill er sunt som jeg skal holde på TG på onsdag. Foredraget er spesielt rettet mot foreldre og hvor målet er å gi gode råd, hjelpe foreldrene på vei slik at man kan få en så harmonisk gaminghverdag for familien som mulig. 
 

Dessverre ble det litt krøll på linjen og spesielt med tanke på at jeg sitter på telefon, men håper budskapet kom frem likevel.
 

Om du vil lytte til hva jeg sa på radioen så kan du gjøre det her -> Dataspill er sunt -> intervjuet er fra ca. 1:51:10 
 

*Beklager at jeg glemte å nevne dere mine svenske gamingvenner*
 

Skal ærlig innrømme å si at jeg gleder meg til dette og håper indelig at så mange foreldre som mulig kommer slik at jeg får kommet med det glade budskap.

Hvordan reagerer foreldrene dine på at du spiller spill, er youtuber eller streamer? 
 

 
 

#spmgtg16 #thegathering2016 #thegathering #tg16 #spillersunt #spill #gaming #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

4 thoughts on “Intervju av NRK Radio med Spill er sunt på TG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top