American Truck Simulator – For et merkelig lys på himmelen!

Ja ja, det er mye merkelig man skal oppleve og under denne turen her får jeg se et lys som jeg selv ikke drar kjensel på. Først kan de se ut som et fly, men så er jeg søren meg usikker. Så denne gangen er det ikke veien som får oppmerksomheten, men det rare lyset på himmelen…
 

American Truck Simualtor er et spill jeg liker godt og som spilles titt og ofte. Spillet er utviklet av SCS Software og om ikke lenge lover de en DLC med nye veier og mer snacks til spillet. Selvsagt gleder jeg meg til det dukker opp. 
 

Spiller du American Truck Simulator eller Euro Truck Simulator 2? 

 

#americantrucksimulator #scssoftware #spillpappa #youtube #spill #gaming #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “American Truck Simulator – For et merkelig lys på himmelen!

  1. Hei!
    Så kult at du også blogger om simulatorer.
    Jeg fant loggen din da jeg lette etter info om en bilsimulator som jeg også har skrevet et innlegg om.
    Ta gjerne turen innom en gang ☺

  2. Vidar: Hei Vidar 🙂

    Det finnes mange herlige bilsimulatorer og er selv en gammel, men aktiv gamer. I min Youtubekanal prøver jeg å formidle gleden jeg har med gaming og sist men ikke minst bilspill og simulatorer 🙂

    Bloggen din var også fin og herlig av vi liker det samme 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top