King of Nordic – Stupid SH*T They Did Last Week

Ler meg skakk ihjel. Mine venner i King of Nordic la opp ett hysterisk youtube-klipp fra deres sending forrige uke. Om du ikke vet hva King of Nordic er så skal jeg prøve å forklare det for deg. King of Nordic er en turnering som arrangeres hver uke for spillene Counter-Strike: Global Offensice og League of Legends. Denne turneringen er åpen for alle og spesielt de lagene som ikke kjemper i toppen. 
 

Jeg bruker å følge med på CS:GO-turneringen og hvor lag fra Norden kjemper om nettopp å bli Kongen av Norden. Et herlig opplegg som jeg liker svært godt og noe som er annerledes enn Telenorligaen og det som ellers kjøres av esport-turneringer her i Norge. 
 

Her er klippet…
 

#kingofnordic #csgo #turnering #epsort #spill #gamer #gaming  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “King of Nordic – Stupid SH*T They Did Last Week

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top