Utfordringene står i kø…


 

Å holde en by levende og ikke minst fornøyd er søren meg ikke enkelt. Her må en tenke godt over sine valg og hvorfor man gjorde det man gjorde. For alt sammen har sin innvirkning på hvordan byens videre utvikling blir og om man klarer å hente inn nok penger til å fortsette utbyggingen videre.
 

I Snøbyn lever mine innbyggere godt og gjennom noen episoder har jeg bygd opp litt av en hyttelandsby i tillegg til et alpinanlegg, flere hoteller og sist men ikke minst kunstløp, ishockey -og akebrettbane til innbyggernes store glede. Selv om slike ting koster penger så føler jeg at byens innbyggere fortjener det.
 

Det er også viktig å passe på at trafikken flyter godt og at det er godt med servicetilbud. Her må man høre på hva innbyggerne har å si og om de er misfornøyd med noe. 
 

Unike med Cities Skylines er at du har full kontroll på å følge med på hva dine innbyggere mener og hva som skal til for å få de enda mer fornøyd uten at det koster skjorta av deg. 
 

I denne episoden du kan se nedenfor bygger jeg opp en gedigen snøscooterbane. Dette hever selvsagt verdien på området betraktelig selv om det støyer litt, men føler det er på sin plass å ha den i nærheten av alpinanlegget og hyttelandsbyen. 
 

Spiller du Cities Skylines og hva liker du i så fall med spillet? 
 

#citiesskylines #snøbyn #spillpappa #youtuber #gamer #spill #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top