Som gammel gamer er det ikke enkelt…

Å si at jeg inn i mellom trenger hjelp er ikke å legge skjul på. For selv om jeg er godt inn i gamingen og skjønner mye innen spill så hender det jeg også trenger hjelp. Min snille svenske venn Pierre hjelper meg godt på vei i spillet The Division. Ikke greit å være noob med andre ord.
 

The Division er et spill jeg liker svært godt. Det er stort, variert og spesielt det å kunne spille sammen med noen gjør det unikt på mange måter. Spillet er utviklet av svenske Massive Entertainment og utgitt av Ubisoft. Spillet har ligget på toppen av mange salgslister og vil nok garantert gjøre det i tiden fremover. Nok en gang har Ubisoft skutt gullfuglen med et spill noe som varmer meg og andre spillere. For da vet vi at det er store sjanser for at det kommer flere underholdende bidrag fra den kanten i tiden fremover. 
 

Her er i alle fall et klipp som presenterer min spillopplevelse med The Division
 

#thedivision #spillpappa #youtuber #ubisoft #massiveentertainment #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Som gammel gamer er det ikke enkelt…

  1. Du glömmer att en ännu äldre Gamer hjälpte dig 🙂 nog för att jag var lite högre level än du men Ser fram emot att hjälpa dig vidare 😉

  2. The Division kan bli et veldig bra spill. Det er alerede veldig gøy og jeg hade over 20timer første uka nå har jeg over 40 og jeg har fremdeles mye å gjøre 😀 si i fra om du skulle trenge hjelp i noen spill 😉

  3. militaten: JA, kanskje det ja 😀 Trenger all hjelp jeg kan få 😛

    Forresten, jeg la opp innlegget ditt om norske spill høyere opp på Spillmagasinet. Bra innlegg 😀

  4. takk, jeg vurderer å prøve å komme meg inn på Hamar Game Collective og få skrevet noen saker om de, jeg går jo forde de vær dag jeg er å skolen 😉 (må bare finne ut hvordan jeg går frem)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top