Vil du bli med på fisketur i sjarken min?


 

Yes, det blir fisketur og det fra en liten sjark, i alle fall i starten. Dessverre er det en liten catch, fisketuren skjer ikke før en gang i neste år og det andre, turen blir i digital form. 
 

Spillet jeg tenker på er Fishing: Barents Sea utviklet av norske Misc Games. Helt siden de aller første skjermbildene og frem til i dag har jeg fulgt med utviklingen og ja, selv om jeg er en landkrabbe så gleder jeg meg enormt til spillet. Jeg elsker simulatorspill og endelig blir det snart en skikkelig fiskesimulator som gir oss muligheten til å fiske i båter som vi kan oppgradere og i tillegg få tak i bedre utstyr. Vi må sågar skaffe oss arbeidsfolk slik at vi ikke blir alene om jobben ute på det store hav. 
 

Å fiske ut på det stor hav er ikke bare bare og det krever at man holde øye med både vær og vind, passe på at båten tåler all fisken man får og man må passe på at det hele gir god økonomi slik at man kan fortsette fisket og utvidet selskapet. Et eksempel, du kan f.eks. velge mellom liner med agn og antall kroker på f.eks. 250, 500 også videre. 
 

Misc Games sier at man slettes ikke trenger å ha utdanning for å kunne spille Fishing: Barents Sea, men at man lærer underveis. For meg som aldri har satt min fot i en sjark så blir dette meget spennende.
 

I dag har jeg mottatt en rekke nye skjermbilder fra spillet og disse skal du selvsagt ikke gå glipp av. Misc Games lover også de jobber med å få presentert en trailer i løpet av vårparten. Vi gleder oss selvsagt til å se mer håndfast fra spillet som altså vil bli lansert i løpet av neste år til PC.
 

Gleder du deg til dette spillet og liker du simulatorspill?
 

Her er noen av de nye skjermbildene.
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

#fishingbarentssea #miscgames #spill #gamer #gaming #simulatorspill #skjermbilder

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Vil du bli med på fisketur i sjarken min?

  1. Hadde jo absolutt gjort det enda mere utfordrene om du kunne miste båt/mannskap om du valgte sjanser som man kanskje ikke burde tatt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top