Hva skal du gjøre til helgen? Delta på FIFA-Turnering da vel

Har du ingen planer for helgen og i tillegg befinner deg i omegn Steinkjer? Da må du ta turen til Boligmessen som går av stabelen 15. til 17. april i Steinkjerhallen. Men hva har bolig og gaming å gjøre med hverandre? Jo nå skal du høre. Elkjøp Stormarked Steinkjer skal dit med en stor stand, men de skal ikke bare presentere hvitevarer, kjøkken med mer. De skal også arrangere en stor FIFA-turnering der. Det vil si, i alle fall fra lørdagen 12:00 – 16:00 med finale på søndagen. 
 

Om du føler dette høres spennende ut så kan det hende jeg kan friste enda litt mer. For premien til vinneren er en flunkende ny Xbox One 500GB og selvsagt spillet FIFA 16. Blir ikke det bra så vet ikke jeg. 
 

Er du god i FIFA og ønsker deg en Xbox One, så ta turen til Boligmessen og delta på turneringen. Kanskje er det du som går av som vinner. Ikke vet jeg, men sjansen er der.
 

Om du vil vite mer om dette opplegget så klikk deg inn på denne Facebook-siden
 


 

#fifa16 #boligmesse #elkjøp #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top