Gamingmusikk på øret…

Som mange av dere har fått med dere så liker jeg mye forskjellige musikk. Alt fra rock, metal, pønk, disko, r&b, pop, tekno og hva som måtte finnes av musikk hører jeg på alt etter hvilken sinnstemning man er i.
 

Når jeg spiller så hører jeg også på musikk så fremt musikken ikke hemmer lydene i spillet. En låt som jeg for tiden hører en del på er Astrid S sin “Paper Thin“. Har alltid hatt litt sansen for Astrid S og hennes musikk. 
 

Tenker mange av mine venner nå nærmest rister oppgitt på hodet når de leser dette, men så er det. 
 

Her er en låt som jeg blant annet hører på når jeg spiller spill…
 

Hvilken musikk hører du på når du spiller? 
 

LekA62H17bo

#astrids #paperthin #musikk #gamingmusikk #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Gamingmusikk på øret…

  1. I det siste har jeg hørt mye på Grizzly man av Rockettothesky mens jeg spiller. Liker ikke for masete musikk når jeg spiller, faktisk. Så det må være litt rolig og behagelig å høre på. Ikke ta for mye fokus. Og ofte liker jeg egentlig bare å høre på soundtracket til spillet også. Eksempelvis Skyrim og Elder Scrolls online har jo et veldig fint soundtrack i bakgrunnen på spillet, så føler ikke stort behov for å høre musikk når jeg spiller de to ^^,

  2. sv; helt sant 🙂
    Hører på alt mulig egentlig. Kommer an på humør og stemning, slik som du skriver i innlegget. Alt fra dagens pop-hit til 80-talls rock eller klassisk musikk fra Beethoven. Alt går så sant det er bra melodi og/eller tekst.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top