Humoristisk gaming med Tigersager!


 

Å spille sammen med noen synes jeg er veldig moro og forleden kveld opplevde jeg en utrolig humoristisk runde gaming. Spillet jeg og Youtuberen Tigersager spilte var Ubisofts The Division. For å si det slik, selv om vi hadde det utrolig moro så slet vi big time med å komme oss videre. 
 

The Division er uten tvil utfordrende spesielt om du spiller alene. Det kan også være utfordrende om du spiller sammen med noen, men det blir fort enklere likevel. Co-op-systemet i spillet synes jeg funker meget godt og her har den svenske utvikleren Massive Entertainment gjort en meget god jobb. 
 

I alle fall, her er klippet Tigersager har tatt opp og som du nå kan se. Begge to holdt på å le seg ihjel i perioder og ja, vi hadde det svært så moro selv om vi garantert virker som noober også, så gir vi selvsagt blanke i det.
 

Artig gaming…
 

Spiller du The Division og liker du helst å spille sammen med andre?
 

#thedivision #tigersager #spillpappa #ubisoft #massiveentertainment #spill #gaming #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Humoristisk gaming med Tigersager!

  1. Jeg kan anbefale Discord 😉 et fanatisk program som funker som en kombinasjon av Skype og TeamSpeak med bedre lyd og flere muligheter 😉 ps, si igjen i fra vis du trenger hjelp på noen oppdrag 😉

  2. militaten: Herlig og tusen hjertelig takk for tips. Det programmet har jeg søren meg ikke hørt om 😉

    Jepp, skal gjøre det. Blir nok spilling på søndag igjen regner jeg med 🙂 Send meg en skrall på facebook da vet du 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top