Dum som et naut så gir jeg meg ikke…

Okei da. Sønnen min ga meg noen varmende ord selv om det gikk så på rævva at det ikke går an å få sagt det. Ja ja, tror nok det går lang tid før Bernt Erik kan smykke seg med å være god i CS:GO. Mulig jeg startet på litt får brått med disse kampene, men å si at det gikk bra er som å pisse i motvind. Fikk dog høre fra sønnen min at jeg var tøff som prøvde meg og ville gjerne se meg spille mer…
 

Dette varmet en gammel gamer og far som ikke er noe god i CS:GO, men jeg prøver nå i alle fall og selv om det gikk elendig så blir det nok sikkert også flere runder…
 

Her er nok et klipp hvor jeg spiller CS:GO og hvordan synes du det gikk… helt ærlig…?
 

#counterstrikeglobaloffensive #valve #spillpappa #youtuber #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top