Lanseringsdato + fet video til Mafia III


 

Det er mange som venter med stor spenning på Mafia III som for tiden er under kjærlig pleie av utvikleren Hangar 13. I dag for ikke mange minuttene siden ble lanseringsdatoen til spillet offentliggjort og datoen du med en gang kan markere av i spillkalenderen din er 7. oktober. Jeg har forlengst gjort det og ja, jeg er kjempestor fan av Mafia-serien hvor jeg har mest minner fra det aller første spillet. Det var revolusjonerende på mange måter og som markerte en ny æra innen spillverden. 
 

Første spillet åpnet opp for en forholdsvis fri verden og hvor du kunne kjøre rundt med din herlige 1930-talls amerikanske bil. Animasjonen, detaljene var helt sinnssyke. Spill nummer to var også bra og et spill som jeg selvsagt gjennomførte. 
 

Den 7. oktober lanseres altså spill nummer tre og jeg gleder meg enormt. Spesielt etter å ha sett den nye traileren til spillet. Som vanlig tar Mafia-spillet oss med til en bestemt tidsalder og denne gangen bærer det i vei til en ny åpen verden. Året er 1968  i New Bordeaux, etterlignet datidens New Orleans. Stemningen i spillet ser syk bra ut og jeg kan ikke annet enn å si, VIL HA NÅ! 
 

Mafia III utvikles til Playstation 4, Xbox One og PC og som skrevet lengre oppe, så lanseres det den 7. oktober til alle formater.
 

Gleder du deg til Mafia III? Hvilket av spillene i serien liker du best hittil? Hva gleder du deg mest til med dette nye spillet?
 

#mafia3 #hangar13 #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top