The Division – Ligger halvdød hvert andre minutt


 

Velkommen til en ny spesialepisode med The Division. I denne episoden spiller jeg sammen med youtuberen Tigersager og ja, for mitt sitt vedkommende går det ikke så bra og ligger halvdød nærmest hvert andre minutt. Snakk om å skjite på leggen i perioder. Stikker nesen litt for langt frem i perioder og det er ikke smart. Takk til Tigersager som redder meg en rekke ganger…


Anbefaler å sjekke ut kanalen til Tigersager også. Mange gode videoer der som jeg selv liker godt. 

 

The Division er et godt spill både når man spiller alene og sammen med noen. Til tider kan det være skikkelig frustrerende, men andre tider går ting som en lek. Det gjelder i alle fall ikke å rushe. Så mye har jeg lært og gå varsomt frem er måten, i alle fall min. 
 

Den svenske utvikleren Massive Entertainment har lagd et meget godt spill som jeg uten tvil kan anbefale. 
 

Her er i alle fall videoen og håper du liker den. Spiller du The Division? Hva synes du om spillet?
 

#thedivision #tigersager #spillpappa #youtuber #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “The Division – Ligger halvdød hvert andre minutt

  1. Elsker det! Fikk kjøpt meg The Division T-skjorte i Lillehammer, bare synd S var litt stor. Liker man noe, så vis det!
    Godt jeg ikke er eneste som til tider trykker feil, spesielt om det er en stund siden man sist spilte. Jeg klarte å trykke ctrl å hoppe utenfor en høyde, det gjorde vondt… 🙁 Ikke rart du døde en del på det missionet når de i tillegg er høyere level. Vent til du kan skru den noen hakk høyere, så skal du få se koselig kaos 😉 Så lenge man har det gøy. Kos deg med spillingen!
    Tips: Ødelegg gearet istedet for å selge det. Dere vil trenge mats til senere 🙂

  2. Mia: DA er vi to 🙂 Enig med deg angående å vise det man liker. Selv er jeg nærmest et levende reklameskilt med all spillklærne jeg går med 😉

    Det visste jeg ikke at jeg heller bør ødelegge gearet 🙂 Tusen hjertelig takk for tipset 🙂

    Oppdraget ble litt for vanskelig for meg ja. Fienden traff meg jo på første forsøk 😉

    Herlig å vite at du digger slike spill 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top