Gir bort gratis deo til illeluktende deltakere

Etter mange års erfaring med å arrangere spillevent som har vart over flere dager, er det ikke å legge under en stol at mange av deltakerne har luktet litt etter noen dager uten dusj. For i et glovarmt lokale hvor man sitter og blodsvetter fremfor skjermen og hvor mulighetene for dusj er minimale, ja så sier det seg selv at det lukter litt etter hvert.
 

Noen som virkelig har skjønt det er Twitch. De gjennomfører et reklamestunt på spillmessen PAX East som går av stabelen as we speak og her må jeg si at de tenker smart. For på en spillmesse har det en tendens til å bli køer, luften er varm og man blir fort svett. Spillmesser som dette er en smeltedigel for diverse kroppslukter av forskjellige slag. Her har Twitch prøvd å forhindre dette med å dele ut deo til deltakere.
 

Dette var jo faktisk et genialt trekk og for å få oppmerksomhet også. Twitch – dere har skjønt det. 
 

Hva synes du om reklamestuntet? 
 


Bildet stammer fra destructoid.com.

#twitch #paxeast #deodrant #reklamestunt #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

8 thoughts on “Gir bort gratis deo til illeluktende deltakere

  1. Jeg har aldri vært på lan før, men dette problemet har jeg tenkt på. Er litt usikker på om jeg hadde klart det pga lukten. Så kanskje det er håp at jeg kan gjøre det en gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top