SEGA – Jeg elsker dere!


 

Det skal litt til for å varme en gammel gamer som meg, men nå ble jeg skikkelig glad. Dere vet at jeg for en liten tid siden publiserte en video på min Youtube-kanal der jeg spiller Golden Axe fra SEGA og at spillet var gratis på Steam.
 

har SEGA kommet med litt av en liste med spill som kommer til å bli gratis og som vi alle vil kunne få spilt via PCene.
 

Som du da har fått med deg, så har jeg spilt litt Golden Axe og ja, minnene tok meg rett tilbake til barndommen. Helt magisk var det. Golden Axe er et herlig spill og jeg vet ikke hvor mye penger som gikk med på dette spillet, men en god del ble det ja. 
 

Det er ikke bare Golden Axe som er på listen av klassiske retrospill, men en hel drøss og på listen finnes mange gullkorn;
Golden Axe
Altered Beast
Comix Zone
Ecco the Dolphin
Gain Ground
Shinobi III: Return of the Ninja Master
Vectorman
Crack Down
Shadow Dancer
Space Harrier II
Ecco Jr.
Alex Kidd in the Enchanted Castle
Bonanza Bros.
Super Thunder Blade
Kid Chameleon
Ristar
Galaxy Force II
Columns
Eternal Champions
Fatal Labyrinth
Bio-Hazard Battle
Columns III
Sword of Vermilion
Virtua Fighter 2
Ecco: The Tides of Time
Alien Storm
Decap Attack
Flicky
ESWAT: City Under Siege
Golden Axe II
Landstalker: The Treasures of King Nole
Shining Force
Wonder Boy III: Monster Lair
Streets of Rage 2
Alien Soldier
Light Crusader
Gunstar Heroes
Streets of Rage
Shining Force II
Shining in the Darkness
Beyond Oasis
Dynamite Headdy
Golden Axe III
Phantasy Star II
Phantasy Star III: Generations of Doom
Phantasy Star IV: The End of the Millennium
Streets of Rage 3
Revenge of the Shinob
Vectorman 2
Wonder Boy in Monster World

 

Selv om jeg koser meg med Golden Axe, så gleder jeg meg til mange av disse spillene som er på listen ovenfor som etter hvert blir tilgjengelige for allmennheten.
 

Hvilke spill gleder du deg til å spille igjen? 
 

Her er en video fra da jeg spilte Golden Axe 
 

#sega #goldenaxe #retro #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “SEGA – Jeg elsker dere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top