Over og ut for USA!


 

Jepp, skal vi tro den siste traileren til det kommende action og skytespillet Homefront: The Revolution så ser det ut slik. For denne siste traileren har fått tittelen “America has fallen” og ja, det ser ikke bra ut for de forente stater.
 

Her er litt av pressemeldingen jeg fikk tilsendt på mail om denne traileren og spillet;

A re-imagined alternate history dating back to ashes of the Korean War documents the fall of one global superpower – and the rise of another, driven by the ruthless APEX Corporation in a world with chilling parallels to our own.

?The core premise of Homefront ? an occupation on American soil ? remains unchanged, ? said Hasit Zala, Game Director at Dambuster Studios. ?But we have created a brand new fiction that offers a very different interpretation of how we got there.?

The full story behind the rise of APEX is told in the gripping 2026 documentary, APEX and the Technology of Control
 

Homefront: The Revolution vil bli lansert til Playstation 4, Xbox One og PC den 20. mai
 

Jeg gleder meg stort til spillet som ser veldig spennende ut. Hva synes du?
 

#homefronttherevolution #deepsilverdambuster #deepsilver #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top