Vil du prøvekjøre Forza Motorsport 6: Apex til PC?


 

Da har jeg i dag veldig gode nyheter til deg. For neste uke, det vil si den 5. mai åpner Microsoft opp muligheten for å prøvekjøre Forza Motorsport 6: Apex i en åpen betatest. Forza-serien har alltid vært å finne på Microsofts konsoll Xbox, men i og med at selskapet ønsker å satse mer på PC så vil de i tiden fremover komme med spill som tidligere har vært å finne til Xbox til PC. 
 

For meg som mest er PC-spiller så er dette meget gode nyheter og i tillegg er stor fan av bilspill, ja så er dette meget gode nyheter, spesielt med tanke på at jeg digger Forza-serien. Å kunne spille det på PC med bedre grafikk enn på Xbox One, kan jo ikke bli bedre enn det. Jeg jubler høyt.
 

Det kanskje mange andre bilspillfanatikere som meg lurer på er om PCen takler spillet, så kan du her se om den gjør det;
 

Minimum

Recommended (1080p at 60 FPS)

Ideal (4K at 60 FPS)

OS

Windows 10 64-bit version 1511

Windows 10 64-bit version 1511

Windows 10 64-bit version 1511

Processor

Intel Core i3-4170 @ 3.7 Ghz

Intel Core i7-3820 @3.6 Ghz

Intel Core i7-6700k @ 4 Ghz

GPU

NVIDIA GeForce GT 740

Radeon R7 250X

NVIDIA GeForce 970

Radeon R9 290X

NVIDIA GeForce GTX 980ti

Radeon Fury X

HD Space

30 GB

30 GB

SSD + 30 GB

RAM

8 GB

12 GB

16 GB

VRAM

2GB

4 GB

6+ GB

DirectX

DirectX 12

DirectX 12

DirectX 12

Suggested Input

Xbox One Controller

Xbox One Controller

Xbox One Controller


For mitt sitt vedkommende kommer dette til å gå kjempebra. Med mitt nye Gigabyte Geforce 980-kort kommer det i alle fall til å gå bra. 

 

Om du vil vite mer om den åpne betatesten til Forza Motorsport 6: Apex, så ta turen innom denne nettsiden for mer info.
 

Gleder du deg til å spille Forza Motorsport på PCen eller føler du at spill som dette bør kun være på konsoll?
 


 

#forzamotorsportapex #betatest #microsoft #turn10 #spill #gamer #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top