Inn i mellom så treffer man ikke en skjiit…

Snakk om å være håpløs. Skulle tro en aldri har prøvd seg som sniper før. I alle fall, det spilles Battlefield 4 og ja, det kunne ha gått bedre enn dette her. Noen kills ble det nå da og noe av det beste er å spille sniper og se skuddene treffe hodet på fienden. 
 

er det ikke mange timene til vi får vite mer om det neste Battlefield-spillet. I morgen onsdag kl. 22:00 streames det hele og gjett hvem som kommer til å sitte klistret til skjermen og se streamen, jupp, er nok meg ja. 
 

Hvilke skytespill liker du? Er du fan av Battlefield-serien eller går det i CoD eller CS:GO?
 

Her er et klipp fra min runde med Battlefield 4 forleden dag. 
 

#battlefield4 #spillpappa #youtuber #gamer #game #spill #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top