Oppsummering av The Gathering 2016

Tenk, nå er det over en måned siden The Gathering 2016 (TG 16) gikk av stabelen og undertegnede flyr fortsatt på TGskyen. Selv om jeg ikke fikk vært der ut tiden så stod de flotte opplevelsene i kø for meg. Jeg ble kjent med mange nye gamere og fikk mange nye venner, jeg fikk oppleve et helt unikt åpningsshow og sist men ikke minst jeg fikk holdt foredraget mitt Spill er sunt på TG. Bare det å vite at jeg kan være med å påvirke spillverden med et foredrag som Spill er sunt er gjør meg nærmest mo i knærne.
 

Jeg har jobbet i spillbransjen i snart 16 år og gjennom alle disse årene lært meg masse. Jeg er engasjert i spillutvikling, i spillutdanning, jeg er en aktiv gamer selv samt pappa til fire søte barn. Med all den viten jeg har skaffet meg opp igjennom alle disse årene, gjør at jeg kan hjelpe andre og bidra til at Spillnorge blir et godt sted å være for de som er interesserte i gaming.
 

Selv er jeg meget happy for å få lov til å komme på TG og flere har sagt til meg at jeg neste år skal bli en enda større del av TG noe jeg selvsagt håper på skjer. Jeg har mye å bidra med og har en del planer for å si det slik.
 

Når det er skrevet så vil jeg her anbefale dere noen videoer som oppsummerer TG 16 på en herlig måte og som presenterer dette unike spilleventet godt. 
 

Var du på TG i år og hva husker du best fra det? Skal du på TG til neste år?
 

 
v06Y8Zg1VsI
Ca. 1 min og 37 sekunder ut i videoen dukker jeg opp fra hovedscenen
 
h5keEn4qrX4
 
DGks3gcBC3E

#spmgtg16 #tg16 #thegathering #spillersunt #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top