Beklager spammingen, men gratis DLC til BF4 nå


 

Tror først jeg starter med å beklage for spammingen, men jeg kan søren meg ikke noe for det. Jeg venter så inn i granhampan på det kommende Battlefield-spillet som DICE og Electronic Arts skal avsløre på fredag kl. 22:00 via en egen stream. Jeg er så spent at jeg ikke får sagt det. Battlefield-serien for meg har betydd utrolig mye og er den serien jeg har tilbrakt mest tid fremfor skjermen med og som har underholdt meg på den best tenkelige måten et spill kan.
 

har jeg noen gode nyheter for de av dere som ikke har handlet inn diverse tilleggspakker (DLC-er) til Battlefield 4. For frem til og med førstkommende tirsdag (10. mai) og som en god oppvarming frem mot streamen, har DICE og EA lagt ut tilleggspakken Dragon’s Teeth gratis på Origin. Dette gjelder ikke kun for PC, men også for versjonen til Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 og Xbox One
 

Om du ikke har denne tilleggspakken, så kan du altså nå laste den ned gratis og er ikke det en flott gave så vet ikke jeg.
 

er det altså ikke lenge igjen til DICE og EAs neste Battlefield og gud som jeg gleder meg til å se hva de kommer med. Håper inderlig at det i dette spillet blir MER Battlefield og MINDRE Counter-Strike. Tilbake til den magiske tiden med Battlefield 1942, Battlefield 2, Battlefield 2142 og sist men ikke minst Battlefield: Bad Company 2 hvor sistnevnte var dødsrått med sitt herlige brettdesign. 
 

Hva synes du om gaven fra DICE og EA? Har du denne tilleggspakken fra før av eller vil du laste den ned nå?
 


 

#battlefield #dice #ea #spill #gamer #gaming #game #dlc

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top