Det første filmatiske beviset på at Assassin’s Creed kommer på kino


 

Er det en spillserien jeg liker godt så er det definitivt Assassin’s Creed og ja, jeg visste at det også ville komme en film basert på spillserien. Jeg visste også at filmen har premiere i desember og jeg vet at mange venter med stor spenning på filmen. Derfor som mange andre i dag har gjort, så måtte jeg også skrive litt om dette. 
 

I dag har det nemlig blitt sendt ut den aller første traileren fra Assassin’s Creed-filmen og ja, jeg liker det jeg ser. For meg virker det som om magien fra filmene er der og hvor hopp og sprett på hustakene er med, fete slåssescener, stup fra skyhøye bygninger og sist men ikke minst å gå tilbake i slektsgenerasjoner. Alt dette er med i traileren. 
 

er jeg spent på om historien er såpass bra at den klarer å trollbinde meg slik som spillene i Assassin’s Creed-serien klarer så inderlig. 
 

Gleder du deg til filmen og hva synes du om traileren? 
 

#assassinscreed #film #kino #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Det første filmatiske beviset på at Assassin’s Creed kommer på kino

  1. Gleder meg som en liten unge! Desember kan ikke komme fortnok!
    Har ikke sett posteren før nå, da. Den var jo vanvittig kul. Kanskje jeg skal gå til anskaffelse av en slik til hybelen! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top