Ja takk! Vil gjerne ha nytt strategispill fra Star Wars-universet


 

Inn i mellom kvekker jeg godt til når jeg ser noe jeg liker som gamer. I dag skjedde det igjen og denne gangen etter å ha lest en artikkel på Gamereactor. Her presenteres en artikkel om at det muligens er et RTS-spill (strategispill) fra Star Wars-universet på tur. Jeg husker godt Star Wars Empire at War til PC og hvor bra det var. For å si det slik, det gikk med en del timer til det spillet. Utvikleren var Petroglyph Games og som er kjent for spill som Panzer General, Grey Goo samt deres kommende 8-bit Armies som jeg skrev om for ikke så altfor lenge siden. Alle disse spillene er klassiske strategispill, men utvikleren første spill var nettopp Star Wars Empire at War.  
 

Klipp fra Star Wars Empire at War fra 2006
 

Da skjønner du sikkert hvorfor jeg hoppet litt til når jeg leste at et nytt RTS-spill fra Star Wars-universet muligens er under utvikling. Det kommer ikke frem noe om utvikleren og heller spillets tittel. Nå håper jeg inderlig på at dette er sant for Electronic Arts er jo kjente for gode strategispill. Da tenker jeg selvsagt på Command & Conquer-serien men også den legendariske og herlige serien Lord of the Rings: Battle for Middle-earth og Lord of the Rings: Battle for Middle-earth 2. Begge spill er i mine klassiske og som har betydd mye for meg som gamer. Jeg elsket spillene i disse spillseriene og med den kunnskapen Electronic Arts har med slike strategispill så hadde det vært dødskult med spill fra Star Wars-universet på lik line som Star Wars Empire at War som ble utviklet av Petroglyph Games. 
 

Håper du på at det kommer et slikt strategispill ala Command & Conquer og Lord of the Rings: Battlefield Middle-earth-serien er? 
 

*Her er noen bilder som lekket ut på nettet fra det uannonserte strategispillet i Star Wars-universet*
 

 
 


 


 

#starwarsempireatwar #commandandconquer #lordoftheringbattleformiddleearth #spill #gamer #gaming #game #rykte

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top