Cities Skylines – Godsterminal bygges og togene ruller inn…


 

Da kan jeg, SpillPappa by på en ny episode med Cities Skylines og Snøbyn. I dag går jeg til verks med å bygge en helt ny godsterminal for tog. Som du kan se bruker jeg litt tid på det for at ting skal bli så perfekt som mulig. Jeg er og blir en estetiker og prøver å få det til å se fint ut i tillegg til at det skal funke.
 

Noen av innbyggerne går med snø opp til magan… liten bug i en av bygningene… I tillegg opplever jeg en del trafikk inn til industriområdet og må prøve å få bukt med dette problemet.
 

Cities Skylines er et herlig spill som anbefales alle og enhver som liker å være kreative. 


Spillet kjøres med ultra grafikk og “under the hood” befinner det seg dette;

Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5 skjermkort, 32GB Kingston Hyper X Beast RAM, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Creative Sound Blaster Z lydkort, Cooler Master V1200 Platinum PSU, Cooler Master Cosmos SE kabinett, Logitech Orion Spark, Logitech G502 Proteus Spectrum, Logitech G633 Artemis Spectrum, Logitech G640 musmatte og Mad Catz gamepad.

 

Spiller du Cities Skylines og hva liker du i så fall best med spillet? 
 

#spillpappa #citiesskylines #youtuber #spill #gaming #game #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top