For en amatør jeg er…


 

Med denne overskriften så lyver jeg ikke og spesielt når jeg ser hvor flinke mange er. Ståpelsfaktoren dukker inn i mellom opp og faktisk hender det man får klump i halsen over hva gamere virkelig får til…og ja, jeg er nok en følsom person og som setter stor pris på det spillverden presenterer for meg. Når jeg ser kvaliteten i mye av det som finnes så føler jeg meg som en skikkelig amatør og som ikke skjønner hva jeg egentlig selv driver med.
 

Et av spillene som får kjærlig omsorg av meg er Cities Skylines og som gir meg utrolig mye. Her får jeg brukt mine kreative evner og kan bygge som jeg selv ønsker. Selvsagt må jeg innrette meg etter hva innbyggerne i byen jeg bygger sier og mener slik at jeg opprettholder min popularitet hos dem. Viktig å ha fornøyde innbyggere og som igjen gir tilbake med inntekter til byen. 
 


 

Selv om jeg synes jeg gjør det bra i mine øyne, så kan jeg ikke annet enn å bøye meg i støvet for andre bybyggere. Jeg føler meg som en amatør om jeg sammenligner meg med f.eks. denne duden som har navnet Nomajor på Youtube. Han har lagd en video fra sin kreasjon og ja, jeg har sittet med ståpels stort sett gjennom hele videoen i tillegg til nesten klump i halsen over hvor flott det hele ser ut. Nå føler jeg meg som en amatør og kan ikke tro det jeg ser. Heldigvis så tar jeg ikke det så tungt og ser heller på andres bygging som en inspirasjon til hva jeg kan klare å få til. For med bybyggespillet Cities Skylines kan du lage det helt utroligste du kan tenke på og det gjør at jeg hele tiden dras tilbake til spillet.
 

Her er i alle fall en video som viser deg hva du kan få til i Cities Skylines. Jeg er mektig imponert. Hva synes du? Får du frysninger av å se på dette eller er det ikke spill som fenger deg?
 

#citiesskylines #youtube #gaming #gamer #game #spill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top