Skilpaddene ruler på skjermen


 

Det er ikke sikkert du har fått det med deg, men i dag ble det lansert et spill som garantert har gått under radaren til en rekke gamere og kanskje som har blitt blendet av det überpopulære Overwatch fra Blizzard. Spillet jeg tenker på er Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan utviklet av PlatinumGames til Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 og Xbox One. 
 

Sammen med lanseringen har Activision og utvikleren PlatinumGames sendt ut åpningstraileren til spillet. Denne kan du selvsagt se her hos meg. Selv synes jeg spillet ser interessant ut og spesielt grafikken synes jeg ser spennende ut. Hvordan spillbarheten og sist men ikke minst historien er blir spennende å se og jeg håper på at du her på siden vår kan lese en anmeldelse av spillet.
 

Den 3. juni er det filmpremiene på en helt ny film med disse populære skilpaddene og da er det jo smart å lansere et spill i samme duren selv om filmen og spillet ikke har samme tittel. Synergieffekten vil nok hjelpe litt her ja. 
 

Blir du fristet av spillet eller holder det med å se filmen…eller ingen av delene?
 

#teenagemutantheroturtles #activision #platinumgames #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Skilpaddene ruler på skjermen

  1. Jeg elsker TMNT og jeg kommer helt sikkert til å prøve ut noen Turtles spill etterhvert.
    Jeg så filmen som kom ut i 2014 og syntes den var ganske bra, jeg kommer også til å se den nye som kommer i år, ikke nødvendigvis på kino da det ikke er den viktigste filmen for meg å få med meg på kino. De gamle filmene kommer definitivt alltid til å være favorittene mine!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top