E3: Blir Forza Horizon 3 annonsert?

Faktisk kan det søren meg se ut slik. Er det en bilspillserie jeg liker svært godt på Xbox så må det være nettopp Forza Horizon-serien. Det er en utrolig innholdsrik bilserie som minner mye om Need for Speed-serien hvor du kan kjøre fritt, kjøpe deg massevis av fete biler og sist men ikke minst modifisere bilene etter eget ønske. 
 

Under årets E3-messe skjer det mye og Microsoft er en av de spillselskaper som kommer til å benytte seg å vise oss mye snacks. For ikke lenge siden kunne nemlig Microsoft fortelle om at de som hadde skaffet seg en billett til deres Xbox Fan Fest 2016 på E3-mesen ville få tilgang til deres Special Forza Motorsport event. Hva dette innebærer er jeg litt usikker på, men det skulle søren meg ikke forundre meg om at de da kommer til å annonsere Forza Horizon 3. I alle fall, jeg håper inderlig at det er spillet de vil fortelle om. Selvsagt, det kan jo også være snakk om et nytt Forza Motorsport, men personlig håper jeg på Forza Horizon 3.
 

En annen ting jeg også krysser alt av fingre og tær på er at spillet nå omsider tar turen innom PCen slik at vi PC-spillere får kose oss med Horizon og alt det har å by på. At det skjer kan faktisk være mulig i og med at Turn 10 har utviklet Forza Motorsport 6 Apex nettopp til PC. Forza Horizon 3 vil selvsagt dukke opp tril Xbox One. 
 

Jeg venter med stor spenning på hva Microsoft kommer til å presentere. Gjør du? Hva vil du ha, Forza Motorsport 7 eller Forza Horizon 3?
 


Bilde fra Forza Horizon 2

#turn10 #microsoft #forzahorizon2 #forzahorizon3 #forzamotorsport6apex #spill #gamer #gaming #game #xboxone #pc

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top